Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

117 - 2012

Assalamualaikum....


macam mana boleh terlepas pandang ni? entry  ni telah delay selama beberapa hari...kecewa...


20.12 tarikh paling best... lahirnya dua orang kembar lelaki dalam susur galur keluarga kami...[20.12.2007]
untung kakak kerana berpeluang memiliki anak kembar....
lebih untung lahirnya mereka pada ulang tahun pernikahan mereka...[kira celebrate bergandalah setiap tahun] awal sebulan dari due date...[Alhamdulillah...dengan kelahiran tak cukup bulan dan 2 minggu berada di NICU putrajaya] mereka membesar bagai johan..hihihhi
sweet, chomel, bebob, semualah...
saya yang menjaga mereka dari kecil (wink*)
pagi isnin.. awal-awal lagi saya sudah mencari mereka...dendangkan mereka lagu happy birthday kuat-kuat...selamat hari jadi kuat-kuat... 
menanti petang supaya kami dapat keluar meraikan mereka....
setiap kali tengok muka mereka..saya nyanyikan lagi happy birthday...mereka sambung sambil tepuk tangan... ^_^ saya suka~ setiap jam saya nyanyi... hahaha [mereka tak bosan, tapi suka...tertanya-tanya mana kek?] hihihi


petang....
hujan sepanjang petang....arghhh.... macam mana nak keluar mengheret semua anak-anak dalam keadaan hujan....
lokasi celebration  belum di pilih...saya juga yang kena pilih...
kalau pilihan saya mestilah secret recipe...
hujan semakin lebat... tak mahu berhenti... mungkin kami kene terima kenyataan bahawa...lokasi terbaik adalah....


Rumah....
rumahku syurgaku... home sweet home...
2 biji kek... birthday + anniversary 
semua dah tak sabar [nak tiup lilin]
kami....
hadiah dari saya...
simple wrapping...
satu buku shape...satu lagi colors...[kongsi..] ^_^
aktiviti meniup lilin ampai lebam...
[sehingga hasil lilin *lihat gmbr kek tengah2..pendek..]

kami...[bila tah nak berpisah...hehehe] 

macam tak dapat di pisahkan...
semua nak duduk dengan kakak...[untung kakak....sebab ada kami...]
sesi bergambar sudah sehingga 12.00am....
kembar sudah 3 tahun... sudah besar...pandai bercakap...pandai bermain bersama-sama walaupun selalu juga bergaduh pada akhirnya...huhuhuhu....masih cengeng kedua-duanya...
saya sayang mereka.....
luv u baby~!
wassalam.....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...