Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

111 - study~ study~ exam~ exam~

Assalamualaikum....

bila dikenang-kenang dan di ingat kembali...pengorbanan untuk semua ni sangat besar....
tak sangka sejauh, seteguh, seberat, sekuat, serumit ini perjalanan hidup saya..

21 nov 2010 - ahad.
pagi-pagi lagi saya sudah ke library.
study di library. dirasakan sia-sia sepanjang hari. hanya satu soalan yang saya dapat cover dari 10 soalan..adoi.... nak salahkan siapa? saya bayangkan bila bincang dengan kawan, boleh tukar-tukar. nampaknya saya telah menghabiskan masa saya. sangat kecewa. lebih baik sendirian.. [bukan jual ikan.] tapi...tiada give and take.
tengah hari saya rehat lama...sengaja...

pandangan tengah hari dr surau library...
pandangan dari sudut cafe
pandangan dari car park 
car park...
sampai ke petang saya mensia-siakan hari saya....[mengucap panjang] ini takdir yang telah di tentukan untuk saya hari ini...





niat untuk ke library hari isnin dibatalkan dengan sekeras hati.titik.

22 nov 2010
sendirian di rumah...
study sampai lebam.

23 nov 2010
jawab exam dengan jayanya walaupun tak semua soalan saya faham....

MERDEKA !!! MERDEKA !!! MERDEKA !!!

saya lulus kedua-dua subjek matematik ini....Alhamdulillah.....
Amin...Amin..Amin...

wassalam....











2 comments:

aimantashkiL said...

wah...mabrouk!!!! tahniah!
doa2kan saya juga,nak exam x lama dah...

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

Alhamdulillah..
terima kasih...
good luck utk awk...Amin..

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...