Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 09, 2011

154 - Asmara2



Assalamualaikum...

semoga anda bahagia dan dengan hati yang sedang berbunga-bunga membaca blog ini..
hari ni Asmara2 ditayangkan... [saya layan cerita ni pula] selalu sebelah malam saya tidur awal..sekarang jam 10 saya tertidur... bila terjaga jam 12.00am... mata sedikit segar...

Asmara..


saya suka shahz jazle..upss...saya suka tengok dia belakon la....
sweet...

nota hati: jom tengok sama-sama cerita ni, lepas tu komen yea?

wassalam..

2 comments:

SitiNurIzzati said...

2la,mlm td sye baru stat tgok cter asmara 2..mcm best jer.tp,xpham sgt sbb xtgk dr awal..mknenyer,kne stat tgk dlu asmara 1 la pasnie..hehe

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

siti, kenalah tengok asmara1 cepat-cepat.. ^_^

best gak ceritanya..
kisah baik lelaki kene kawen paksa,
kisah orang-orang kaya yang tak sudah-sudah nak tambah kekayaan [tamak la tu] :)

tengok2... nanti boleh share lagi..

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...