Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

166 - weekend yang lalu

Assalamualaikum...

semoga anda sihat dan tidak bosan berada di sini..
macam nilah saya...bila ada kesempatan...digunakan sepenuhnya...


natijahnya...mata yang mengantuk..bila ditahan...[migrin pun datang..] tapi...ada saya kisah? huh~ tak pernah nak  kisah... bila sudah tidak boleh bangun..mulalah...

arghhh~ tak kira...nak cerita juga....
minggu lepas tiada kelas...
macam biasa ke library untuk study...
cuaca pagi - mendung
sampai jam 11.00am
tapi...tapi...tapi...
apa yang saya buat dulu?
saya ajak kawan sekuliah saya menemani saya..walaupun dia sudah tengok cerita ni pada hari launching. 

menonton Hikayat Merong Mahawangsa
tengoklah seat yang saya dapat. baris ke5 dari depan..
saya kecewa...tapi nak tengok juga.
 tak kiralah...mahu melepaskan hajat di hati juga...
saya kecewa... (T_T).
tapi tak kisahlah...saya dapat menontonnya juga...kalau cerita lain..mesti saya sudah meninggalkan kaunter tu...hebatlah cerita ni...penuh panggung frame kedua...

komen saya: ceritanya Best~ tak boring~ smart~ apa lagi? saya suka lah...
cuma..cerita ni kurang dialog... lagi satu yang paling saya kecewa...
lagu Anuar Zain kekasih hati saya hanya dimainkan setelah cerita tamat....
Arghhhhhhhhhh~!!!!!!!!!!
tak ada pun diselitkan OST lagi Anuar Zain ni dalam cerita tu...Aduh..kecewa...
Yusri lupa agaknya...Asyik sangat berlawan...
habis jam 2.10pm...sudah lewat...
terus pulang ke kampus....[hujan renyai membasahi bumi KL]
parking full...macam biasa..bila tiada kelas...parking lah di rumah yusri.. hahaha...
singgah solat di masjid baru UTM [sudah lama sebenarnya..saya yang baru singgah.. sebab lokasinya jauh ke belakang]

masjid UTM
menapak ke cafe makan...jam 4.30pm menapak ke library...hah~ jam berapa nak study ni? berapa lama nak study ni???
sempat cover  satu soalan je...
terus pulang.....


nota hati: sepanjang minggu ni belum berjaya buka buku untuk study lagi....macam mana ni???

1 comment:

Cikgu Nurin said...

Laaaa..budak ni..ishh..nak kena rotan ni...dalam dok sibuk sibuk, g layang Merong pulak dia....

Meh sini.....*piat telinga...* he he ...

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...