Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

158 - hujung minggu saya..

Assalamualaikum....

selamat singgah di zon Norazlina [atau] Nora....
semoga yang singgah sentiasa dirahmati dan dilindungi-Nya..Amin...

macam biasa..aktiviti pembuka minggu...[walaupun hari ini sudah hari selasa..] ^_^
aktivitinya...update blog sampai lebam... hahahaha...

bermula dengan cerita weekend... ^_^
Alhamdulillah...saya pasti tidak ramai yang memiliki peluang seperti saya...[menikmati sinaran matahari di pagi hujung minggu] wink*

saya mahu bercerita dengan gambar sahaja...
semoga ulasan saya tidak meleret-leret... ^_^

sabtu yang damai ^_^
ke kampus jam 10.00am...
NPE agak banyak kenderaan...
niat di hati mahu ponteng kelas malam sebab petang cuaca seperti tidak berapa baik...
teringat pula emak sampai dari kampung...
mmm....[ponteng..ponteng..ponteng...] hahahah...ternyata hasutan tidak berjaya...
saya gagahi juga untuk ke kelas malam...walaupun saya tahu saya akan mengantuk... hik hik hik...
pulang malam...
Ngantuk...
inilah hasilnya kalau HP tak canggih ^_^
ni lagi teruk...
sampai di rumah...
masuk rumah saya terus cari emak dalam bilik....emak sedang tidur (^_*)
saya panggil ^_^ hehehehe.... rindu...
ma:" baru sampai?"
saya: "a'ah"
ma: "dah makan?"
saya:"petang sudah, malam belum. tak larat. ngantuk. nak tidur."
ma:"makan la dulu sebelum tidur.. ada nasi kenduri tu..jamah la dulu..."
saya:" nasi kenduri? wah~"

ambil pinggan terus makan... ^_^ [bukan jamah lagi dah...]
naik, kemas-kemas...mandi..solat...buka buku...saya pun tidur... tak sempat pun nak buat latihan.... [teruk betul~]


AHAD....

keluar seawal 7.30am...[sudah lewat sebenarnya...]
sampai jam 8.15am....

puchong - cantik pagi ahad...
sunway
NPE
NPE
titiwangsa
kalas jam 11.00am - 1.00pm tidak menunjukkan hasilnya...
sekali lagi niat di hati nak ponteng pada sebelah petang... kerana kelas aljabar moden tidak berapa nak menunjukkan kemodenannya... hahahaha [tak dapat faham yang lecturer ajar la sebenarnya...]
niat di hati break lunch hour saya akan invisible kan diri.... tapi malangnya ada yang minta pulang awal. maka, waktu break dimansuhkan...[break sekejap je la maknanya..]

habis kelas seawal jam 2.30pm...Alhamdulillah...memandangkan hard disk sudah tidak mampu memasukkan data, setuju sahaja kelas habis awal berbanding jam 4.30pm walaupun memikirkan bayaran yuran sangat mahal...halalkan sahaja... [lecturer pun minta halal...]

KL - putrajaya Highway..
minggu ni tak pulang melalui NPE...
lalu KL - Putrajaya Highway kerana jalan di PWTC jam disebabkan ada matta Fair...

langit di sini pun cantik juga..
jauh perjalanan, luas pemandangan
cantik
^_^
jauh...
Exit - bukit jalil...

KESAS Highway...
Puchong..
Puchong
Nota hati: tahun depan saya akan rindu melihat awan pada waktu pagi.... ^_^

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...