Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 08, 2011

151 - hutang~

Assalamualaikum...

semoga semua sihat dan ceria selalu... [senyum sekarang~] comel~...
semoga kita dilindungi dan diberi keberkatan..Amin...

sudah lama saya tak update blog kelihatannya...saya akan buat entry berganda la nampaknya...
sibuk dengan tesis..sibuk dengan study hujung minggu...adoi~
walaupun kelas selang seminggu...kesibukannya seperti setiap minggu ada kelas...
penat~

sabtu... keluar pagi.. jam 9.00 am...
matahari sudah tinggi
tenang~
petang: hujan di kampus
tiada KLCC
pulang..
awalnya sya sedikit confuse sebab bangsar lengang
upsss... rupa-rupanya malam masih muda la... saya pulang jam 8.30pm dari kampus... tiada kelas malam...
selepas jumpa penyelia tesis, solat, pulang... 
selalunya...pulang sabtu jam 10.00pm ^_^ melewati bangsar ketika malam sudah tidak muda lagi...

mengantuk...
mandi, solat, makan, tengok tv sekejap, baiki soalan soal selidik sambil tersengguk-sengguk, tidur tanpa menyiapkan soalan. hahaha

bangun sebelum subuh, siapkan soalan..hantar email kepada penyelia, beliau tak dapat nak semak...pagi-pagi sudah spoil my mood. tensen~ elok-elok nak study pepagi buta...dah lewat...

Ahad: 8.30am : di NPE
nasib saya tak tag encik dutch lady masa lalu smart tag.. hahaha
letak lagi sebelah menyebelah.
siapkan urusan kertas soal selidik [membuat 50 salinan] berharga RM9.30 [gara-gara printer di rumah rosak ketika saya sangat memerlukan] kecewa berganda~!
tiada hati untuk study...

petang: jam 3.30pm dah cabut. dari membuang masa dan mendengar gosip-gosip.. baik balik...
ke putrajaya rumah kawan... macam biasa, hari ahad tiada kelas...sampai kampus lewat, parking full, terpaksalah parking luar pagar. depan rumah yusri. hahaha.. penatnya tak agak...menapak punya jauh di tengah hari....

naik highway dari bulatan kampung pandan, terus ke putrajaya...[jauh juga rupanya] selalu turun bukit jalil je...
ni dah macam nak pergi Melaka dah rasanya [tak ada kaitan pun Melaka tu sebenarnya. hahaha] punya la nak tunjuk jauh.. hik hik hik...

lepak rumah kawan sampai 8.30pm.orang di rumah sudah telefon berkali-kali... adus~! nak berfoya-foya sekali sekala pun tak boleh...
pulang, mandi, makan, tengok tv dengan anak-anak, tidur atas lantai...hihihi...

nota hati: encik printer selalu rosak pada waktu yang salah (T_T) saya kecewa~

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...