Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

169 - Gemilang~

Assalamualaikum....

bertemankan satu mug air milo...saya di sini masih berjaga...
semoga yang singgah atau tersesat baik-baik hendaknya..Amin...
semoga Allah sentiasa melindungi kita..

terlalu obses kelihatannya cikpuan Norazlina [atau] Nora ni dengan drama gemilang nikan?



hahahaha...apa lagi yang boleh saya buat?
tak mungkin mahu menjaja cerita yang di reka sendiri betul tak? berdosa tu...
tak mungkin juga menjaja cerita tentang diri sendiri yang tak perlu di ceritakan.

tiada ayat yang best la hari ni...
komen sikit la tentang cerita tu....
saya tak suka Ruhana...hina betul perbuatannya...[bijak sungguh khabir bakhtia] bermain dengan emosi penonton... wujud ke perempuan macam tu ya?

nota hati: kenapa cerita ni habis di situ tadi... nak tunggu minggu depan...adui ai~ lamanya...

2 comments:

adwafarahin said...

minat betul ye nora ngan cter gemilang nie hihi!

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

hehehe...
susah nak jumpa cerita melayu yang betul-betul best...
layan~

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...