Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

165 - kenapa macam ni?

Assalamualaikum....

semoga yang singgah di sini sihat dan ceria...
punya banyak masa...dan punya mood membaca... ^_^

Ya Allah...sudah hari Khamis hari ni?
hari-hari niat nak buat entry, tapi tak berjaya... lepas isyak je tidur...
semuanya terbengkalai..

satu sudut hujung katil...
[proof reading belum siap]
novel trilogi ni belum baca lagi...
[dulu saya tak tahu novel ni trilogi..]
patutlah macam tergantung je..saya baca part tengah je.. hahaha
selasa saya tak menonton Asmara...[malas nak cari on9 untuk repeat]..
hanya di rumah...

rabu...
hujan sepanjang hari dari celik mata sebelum subuh...
lemau seisi rumah...
pagi-pagi lagi sudah keluar menghantar anak-anak ke sekolah..[Along sekolah pagi] kenalah hantar....

-singgah kedai beli barang basah untuk buat mee goreng [breakfast] nanti lambat pula ma nak breakfast... [maklumlah..ma tak suka makanan yang dibeli...banyak komplinnya nanti]

sudah lama agaknya mak saya tidak makan masakan saya...bila pulang ke kampung pun, saya tak merajinkan diri untuk memasak...alasannya..nak bercuti dengan aman... hihihi...[kakak @ kakak ipar yang masak]
natijahnya? bila mak saya bercerita...mesti ayatnya tak sama macam yang kak cik masak...huh~
nasib bukan saya yang masak apa yang mak komplin tu.... kalau tak..mesti saya sudah terasa hati.. kompem menangis punya..
tapi saya sedih juga.. tak kira...
apa-apapun saya tetap sayang mak saya...

sepanjang ma ada kat sini saya sediakan breakfast..[eh, selama ni pun memang saya juga yang sedia breakfast kan?]..hrummm...maksudnya [yang berat-berat] supaya beliau selesa...selalunya..paling simple untuk anak-anak hanya nuget, sosej, fries..
bila ma ada...[ mee goreng, mee hoon goreng, nasi goreng, mee rebus.. mee sup]


lepas breakfast jam di tangan menunjukkan 6.30am... hah??? 6.30?? tidakkkkk...
jam sudah habis bateri...

petang semalam ma balik...
sedaya upaya saya melewatkan waktu pulangnya...
sedey....

khamis..
bangun pagi...[sunyi....]
breakfast agak lambat sedikit....
cuaca...sangat cerah sehingg ke petang....
ketidak selesaan menjalani rutin harian sebab tiada jam di tangan...

pagi jam 11 lebih keluar cari barang...pulang jam 1.oopm terus ambil kakak...


nota hati: saya sedih, bila saya sedih...saya gembira bila hati sudah tidak sedih...[tah apa-apa tah]

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...