Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

160 - jalan

Assalamualaikum...

semoga yang singgah sihat dan di lindungi Allah..Amin...
pagi tadi mendung menyelimuti bumi Puchong....
tiba-tiba hujan turun mencurah-curah...
sekarang matahari sudah menampakkan diri...aktiviti membasuh sudah mula dijalankan...
tak bolehlah berlamaan di sini... ^_^

merekod sepanjang tiga hari...
isnin teman kakak keluar jalan-jalan...[ces~ tertipu...dia ada urusan bank..saya yang kena teman]

tengok ni? saya yang tunggu mereka di dalam kereta..
mudah untuk dikawal jika pakai seat belt hahaha
chomelkan?
bosan lama menunggu...
nota hati: sepanjang hampir enam tahun saya menjaga mereka... kerja saya merekod perkembangan mereka..merekod aktiviti mereka..merakam aksi mereka... sweet...love them very much~! muahhhh~~!!




selasa, rabu...
saya di rumah..mereka..sentiasa bergerak ke sana sini...

hari ni...yang besar-besar bermain bowling...saya menjaga yang kecil di rumah..
masak bersama ma... [sekarang lari sekejap..menanti sup ayam masak] [wink*]
ma sedang menyiang ikan bilis untuk dibuat goreng berlada bersama terung manggo... yummy....


nota hati: saya meneman mak di rumah...supaya dia tak cakap. "korang ni busy sentiasa... keluar 24 jam.." hahahaha...nanti rasa macam sia-sia je datang sini tapi tak juga jumpa anak-anak.. hiihihi...
nota hati: seronok kalau dapat tinggal dengan mak setiap hari....

tinggal dulu...sambung masak.....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...