Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 19, 2011

162 - internet yang slow~

Assalamualaikum...

kepada sahabat-sahabat yang singgah, semoga anda diberkati..Amin....
sekarang jam 2.21am... apa yang saya sedang lakukan?
kenapa belum tidur? entah la...

raja lawak sudah berakhir...[tak ada kaitan pun dengan tajuk ;)]
saya tak ikutipun dari awal.. kadang-kadang tertengok ulangan tu... tengok je la...kadang-kadang asyik ulang yang sama je.. hahaha...
finalis

saya tak pilih man..saya pilih balas... tapi malangnya no3..tak apalah. rezeki mereka di situ...akan datang siapa tahu kan?? macam johan dan zizan...[gandingan mantap]


saya kecewa..line internet sangat slow...

nak blog walking secara maraton pun tak boleh...
berjanggu tunggu nak load page...
tahap perlahannya dah macam encik kat bawah ni...


sehinggakan...encik kat bawah ni pun sudah perasan laju...



tapi...saya tak la jadi macam ni...

saya masih mampu menunggu...
penangan kopi agaknya...[eh, sejak bila cik Norazlina alah dengan kopi?] selalunya..kalau nak tidur tu... tidur aja walaupun minum 3 gelas kopi.. huhuhu

sekarang mahu tidur..
esok nak ke kampus awal...[tak la awal mana pun...tapi awal la untuk hari sabtu..]
esok nak tengok merong mahawangsa la... dari minggu lepas kepingin nak tengok...
lepas tu nak study aljabar moden ^_^

nota hati: saya mesti lulus dengan baik dan habis cepat-cepat...
semoga masalah kelembapan internet berlalu dengan cepat...[walaupun tipis harapan]  saya dengar-dengar ni punca dari tsunami di Jepun...semoga dapat di atasi..rugi bayar bil tapi tak dapat guna semaksima mungkin...hehehe...

jumpa lagi kawan-kawan.
weekend kita tengok awan nano ye?? ^_^
wassalam....

3 comments:

Cikgu Nurin said...

Nora..apa tu awan nano? malam ni kalau tak ujan, tengok bulan beasar tau..fenomena bulan paling dekat dengan bumi...tapi jangan g laut...graviti bulan tu kuat, takut ombak besar...

*akak x minat raja lawak,,,minat jijan dan johan jer...*he he..best tgk johan dalam antu kak limah...

MiZi said...

sya lagi sedih nazmi keluar.. huk huk huk

renung sejenak

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

kak, awan nano tu..awan mendung... ^_^ [sambil nyanyi lagi aizat] hahaha
saya tak suka juga tengok raja lawak...saja tengok final layan dgn family...


mizi: alor..kesian... tiada rezeki mereka di situ..

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...