Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

170 - langit cerah

Assalamualaikum...

semoga kita semua baik-baik sahaja...

lupa nak cerita..semalam, kawan baik saya selamat melahirkan putera pertamanya di hospital sungai buloh...
saya belum dapat berbual panjang dengannya...apa-apa pun saya doakan semoga semuanya dalam keadaan yang baik-baik...[saya tumpang gembira...] babynya comel, gambarnya sudah di send ke HP saya..
exclusive di sini...
maafkan saya ye sahabat.
 kerana berkongsi kegembiraan ini di sini
tanpa pengetahuan kamu...
bermulalah sekali lagi fasa baru dalam kehidupan...
selepas berkahwin... kami tidak lagi seperti selalu...
tapi sekarang sudah punya anak...saya yakin..kami akan berbeza sama sekali...

saya penat dengan semua yang seperti ini..
maka...untuk mengubati hati sendiri...saya meninggalkan mereka... itu keputusan saya..
saya akan meninggalkan semua...sesiapa sahaja...
kalau mereka nak berjumpa saya, mereka datang mencari saya di rumah. jika tidak..bermakna...tidak akan berjumpa...

ok lah..jom cerita pasal kehidupan saya... hahaha....
tak la...langit saya... huhuhuhu...hobi saya..bukan juga...sumber ketenangan saya..
bila saya renung kembali... saya memang tiada kerja...gambar yang saya ambil, semuanya awan..huhuhu...

pagi-pagi lagi saya sudah jadi driver. kakak tak sekolah.anak demam..
saya terpaksa hantar 2orang anak ke sekolah..kakak ke stesen bukit jalil...

jom tengok langit hari isnin..sangat cantik....


nice~






nota hati: langit hari ini sangat cantik...berbeza dari yang pernah ada...
ada sesiapa yang berkongsi langit yang sama dengan saya pada pagi isnin??

jom study~ ke..tidur ke... hhehehe

3 comments:

cik najah said...

itu budak sngt comei . huhu ..
p/s: kirimkan ciuman dri auntie qlah buleh ? hehe .

p/s: salam perkenalan :)

Hamizi Azizan said...

bestnyaaaaa ada baby... xsabar rasa nak ada anak.. hahaha

Entry Baru Mizi : Sakit Bukan Main

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

qlah, saya pun belum berjumpa dengan baby tu lagi..
belum berkesempatan untuk melawat.. ^_^

mizi: huhuhu..kalau tak sabar tu..paham-paham sendiri la...

hmm..tak sabar nak habis study... ^_^

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...