Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

164 - gemilang

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...saya masih berjaga pada waktu sekarang...
semoga yang singgah di zon ini sihat dan ceria selalu..Amin...



tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...........
saya terlambat menonton gemilang hari ini... ralit buat kerja-kerja typing...[siap satu bab]

turun-turun..sudah part Lah jumpa adiknya di rumah lama mereka...macam mana boleh jumpa adiknya...itu saya tidak tahu...Arghhh~~ tensen! tensen!

tolong la ceritakan kepada saya...macam mana awal cerita tadi...
kasihan saya...kak Nurin... cerita la..akak kata akak nak tercongok depan tv..jadi tak? ^_^

suka gambar ni







minggu ni ceritanya sedih...
"pencarian terakhir"
Allah menemukan mereka berdua... baru bertemu, sudah berpisah...
tapi, bak kata adiknya...kali ni berpisah sudah tidak seperti dulu...
kali ini mereka tidak akan putus hubungan lagi....
"jaga diri..belajar rajin-rajin" - pesanan Lah sejak kecil ^_^

pelajar jatuh cinta dengan guru?? huhuhu..."kalau kau dapat mendengar suara hatiku.." petikan dari puisi yang ditulis oleh suzan... [adiknya barangkali]

dan...sekali lagi harga sebuah persahabatan dipertikaikan....
" aku bukan lagi kawan kau, tapi kau tetap kawan aku.dunia dan akhirat"

"semua orang ada matlamat masing-masing"
matlamat guru.' nak mengubah anak muda supaya mengubah masa depan. mereka sebagai tiang negara kita. mereka tak akan maju kalau mereka ketinggalan'

waaa...waaa...wa.... (T_T)
sedey..sedey...sedey...
nasib menonton dalam crowded. walaupun mereka tak tumpu sangat pada tv, kewujudan mereka mengganggu feeling saya....

nota hati: saya suka.....

5 comments:

Cikgu Nurin said...

Weh..dik oooii camaner boleh terlewat????cian adik akak....awal-awal tu kan,dia gaduh ngan kawan dia yang mabuk centa tu la...pas tu..dia ngan Asmah,masing masing rasa sedih sebab terpaksa melupakan rasa cinta di hati masing masing..cedey tau bab ni..sob sob...waktu tu,deorang kat rumah Lah yang lama tu...Lah flashback masa dia suruh adik dia belajar matematik dan adik dia lulus matematik akhirnya...

Pas tu,Asmah pun balik sambil nangis nangis..dan dia terjumpa seorang budak lelaki bertanya rumah Pak Ali..dia pun bawak ke rumah Lah...Pak Ali tu ayah deorang..


*ala, akak tak pandai citer hi hi..* tengok masa demam....

Akak suka dialog masa Dato Jalaluddin Hassan kenakan anak dia yang bangga jadi engineer dan sindir Lah yang cuma jadi cikgu..

MiZi said...

setelah saya amti tiap entry kak lina ni baru saya perasan ada nombor kat tiap entry dan saya perasan dan buat kiran rupanya nombor tu mewakili nombor entry dalam blog ni.. kakaka setelah sekian lama masuk blog ni

BACA ENTRY BARU MIZI : Bawak pandai isi tak pandai

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

kak: tidaaakkk.. tah macam mana boleh terlepas...
tapi saya dah tengok part yang terlepas tu on9 ^_^
sedey..sedey... saya nangis...tengok sorang-sorang dalam bilik..

betul la tu yang akak cerita tu ^_^

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

mizi: wah...siap amati lagi...
huhuhu...
terima kasih..sudi amati..
gelakkan akak ye?

huhuhu...
asalnya akak buat cabaran pada diri sendiri...30hari menulis blog...
berjaya tak berapa nak berjaya juga la..
skip sebab tertidur..hehhe..
lupa berapa hari dah buat entry, tu yang buat nombor...
sudah alang-alang buat nombor...teruskan sajalah...
^_^

MiZi said...

hahaha mana ada gelak kat akak.. saya gelak kat diri saya sendiri la.. keh3

BACA ENTRY BARU MIZI : Mizi Join Satu Benda

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...