Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 23, 2010

69 - Permintaan Cik Norazlina [atau] Nora

Assalamualaikum....

tambah entry lagi Cik Norazlina ni kan?? [gila kuasa betul] hehehe
tak kira..tak kira..saya nak tulis gak....
sebelum tu, saya minta maaf, bukan tujuan nak menunjuk2 dan bagi sesiapa pun terliur.. :)

1st time saya request juadah untuk berbuka...
untung ada dua orang kakak yang baik hati... perkataan "kita" masak mee rebus ya? dalam diam di tukar kepada akak masak ye. hehehehe
bagus betol adik ni kan?? konon-konon nak masak sama-sama...


ini saya punya... ^_^

hidang...

[kalau kak teh yang menghidang] huhuhu.. macam ada tetamu nak datang.

nampak macam lazatkan?? [kenyataan yang nyata: sangat lazat]



p/s: kalau teringin, sila masak di rumah ya? kalau tak pandai, beli di bazar [jika ada]. hehehe..maaf jika anda tidak puas hati @ tidak senang dengan entry ini.. ^_^

wassalam....

8 comments:

ASaDa RyutaRo said...

pehhh.. nmpak cam sangat sedap! ni bukan mee jawa ke? ke mee kari?

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

hehehe...bukan nampak ye..
memang sedap.. tak tipu..

ni mee rebus.. tapi mmg mcm mee jawa.tak tau lak apa bezanya..
my b org pahang ngan org jawa yg msk..2 je bezanya... haha...

Cik Jari said...

terer la sis masak...leh order tak pasnih?? hehe

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

hehehe..ni bukan saya yg msk...
kakak yg msk...
konon2 ckp kt kakak jom "kita" msk..sudahnya kakak msk sndr...

hari ahad hari sy ke kelas..kalau sy cuti pun, anggap sj sy ke kelas. ^_^

kalo nk order..kena la sy mntk resipi pd kakak :)
simple je kot msknya :)

alinac lover said...

lorrr..lama x mkn..tingin lak :(

Norazlina [atau] Nora said...

hehehe...[sory2]
try la msk ^_^
kalau tk pun, g cr kat bazar.mesti ada... hehehe...

aimantashkiL said...

woww..sedapnya!!!!lama x makan..nak sikit!!!

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...