Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 15, 2010

61- tiba-tiba teringat sesuatu...

salam....
semoga kalian semua berada di bawah lindungan-Nya...
saya sedang mengantuk...[petang tadi kelas...]
hari ni hari ke5 puasa....seronok...

mengantukkkk.....
sejak bulan puasa..jadual semua berubah...penat badan...
tak sempat nak share2 macam dulu...tak dapat nak menulis setiap hati...
tak..sempat nak ulangkaji pelajaran...

baiklah...saya mahu tidur...sudah tidak tahan untuk memenuhi tuntutan mata...
wassalam...

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...