Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 31, 2010

78 - cerita gembira...

Assalamualaikum...

selamat menyambut hari merdeka....MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

"Merdeka kan diri dari dengan pemikiran yang berlandaskan Al-Quran..insyaallah, kita akan lebih mengerti nikmatnya..selamat menyambut ulangtahun kemerdekaan yang ke 53. Semoga kita tidak dijajah sekali lagi!"
hrummm...semenjak dua menjak ni..mesti ada yang terdetik kesiannya Cik Puan Norazlina [atau] Nora ni..sering ditimpa musibah...Alhamdulillah....[saya belajar supaya lebih bersabar] tambah-tambah di bulan ramadhan..bimbang kalau-kalau puasa menjadi sia-sia...

kalau bukan bulan ramadhan...saya mesti sudah menikmati en.choki-choki bila tengah tension.. ^_^
kata orang coklat boleh menenangkan ^_* mana la tak gemuks...hihihihi
gara-gara selalu rembat choki-choki anak buah punya pasal...sampai terbawa-bawa dalam kelas... menikmati en.choki-choki ketika belajar matematik..[boleh tenang] huhuhu
menikmati eskrem..cadbury...

choki-choki in da class...
eskrem potong di dalam kelas... huhuhu
arghh....ada yang kena pelangkung nanti...orang berpuasa dia cerita choki-choki dan eskrem...
tak tahan macam ni...
huhuhu...[dah kata tadi nak cerita yang happy-happy je..

opsss....stop here... mata sudah sakit...[no more choki-choki..] huhuhu

p/s: kepada pecinta choki-choki sila jangan tepuk hidung saya sekarang ye?? bersabarlah..malam nanti cari choki-choki ye??? [sebut lagi] hhihihihi

wassalam....












11 comments:

Cik Jari said...

wah..sedapnye choki-choki..((sedang picit hiidung sekarang))

adwafarahin said...

ermmm suda lapa tgk en choki2 la nora...huhu sile blanja sye skrng!

sumpit said...

beli aja kat mydin murah...
kisah adik abah

aSmiDar said...

sedapnya eskin potong..semalam baru makn..huuhuhu

Yan said...

salam kenal..

suke choki2 yer... ehhehe

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

cik jari : sedap..sedap..sedap.. ^_^

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

adwa: huhuhu..maaf..maaf..tak niat. kena belanja ke?? kalau boleh keluarkan tangan ikut screen..pasti saya lakukan... hhihihihi...[jgn tuntut ye?? nnt sy berhutang pula..] di mana mahu cr adwa.. :)

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

sumpit: nak ke mydin tu entah berapa jauh pulak..hihihi... [minyak lagi mahal]

suggestion...baik beli choki-choki kat kedai runcit okey~ ^_*

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

aSmiDar : sedap..sedap..sedap..

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

yan: a'ah..sangat suka... ^_^ nama pun coklat... hihihi

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...