Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 26, 2010

73 - banyak

Assalamualaikum....


seharian tidak on9...rasa seperti tin kosong perjalanan hidup...[Astaghafirullah...]
banyaknya benda kena fikir... pening...pening...migrin....


minggu ni ada test1 subjek matematik pula..nak tak nak, kena juga ke kuliah... kakak mahu pulang ke kampung esok... hwa..hwa... (T_T) kena tinggal....nak ikut..nak ikut....
ma..miss you a lot....
saya akan pulang minggu hadapan...arghh...lama lagi... ketam dah tak berisi pula nanti... :(
belum pernah bebuka puasa di kampung lagi...
sedey..sedey... 


lagu-lagu raya sudah kedengaran di corong-corong radio... sungguh syahdu...
baju raya baru sepasang di sediakan sebulan yang lepas. macam mana ni... reunion la...gathering la...baju ada satu je...adoi... modal kuarang pula mahu beli yang sudah siap. [ada sesiapa yang mahu sponsor baju raya untuk saya?] ada sesiapa yang punya butik baju? dermakan la kepada saya satu atau dua pasang baju... hihihi....


tahun lepas saya sediakan 5 pasang baju... aduh...mana nak cari lagi 4 ni?? susah sebab kakak yag sarat tidak sibuk-sibuk tempah baju.. [kecewa]


tadi buat pertama kalinya bunyi mercun kedengaran di kawasan perumahan ini...
siapa la mangsa seterusnya...[nauzubillah...]


hrumm... rasa-rasa seperti nak merealisasikan impian main meriam lah bila pulang ke kampung nanti... hahaha [macam berani]
kawan-kawan yang mahir guna DSLR...sila tunjuk ajar saya macam mana nak ambil gmbr malam yang cantik...saya sangat fail ambil gambar waktu malam...saya pernah menangis setelah pulang dari menyaksikan pameran lampu pada waktu malam kerana gambar yang saya ambil tidak superb. sila bantu saya...^_^
kalau saya tak dapat main meriam...saya akan ambil gambar mereka-mereka yang main meriam [jika masih ada yang bermain meriam] mesti la ada..selepas sahur pun kedengaran perang 'meriam siapa paling kuat'. ish..teruk sungguh mereka ni..




GTG...mengantuk...
p/s : sila beri tunjuk ajar ya?
wassalam........

3 comments:

adwafarahin said...

ermmm gud luck tok test yer
same la cm adwa x penah berbuka lg ngan family pon lg pose nie
adwa pon spasang je bju raye,tp adwa x kesa sbb janji dpt rye ngan family =)
amik gmba wktu mlm x ssh..nora cbe tgk tutorial kat tenet jer..adwa pon blaja dr internet jer..last2 pro amik gmba mlm
jgn give up...mule mmg cmtu gmba x cntik blaja pelan2 k..
adwa pon bru blaja n blaja dr internet tau! gud luck! teehee =)

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

thanks adwa... untuk semua ::nasihat kamu::

sebelum raya mesti dapat berbuka puasa dengan family...[tapi mcm lambat la.. ] hehehe...

hrum...nnt nora try cari kat tenet :) masheh.....

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...