Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 05, 2010

57- kehidupan....

Asslamualaikum....

kepada sesiapa yang sudi singgah di zon norazlina [atau] nora...
kepada yang sudi membaca, TERIMA KASIH...
kepada yang tak sudi membaca...juga TERIMA KASIH...
saya tidak kisah mana-mana satu pilihan kalian....
saya di sini kerana saya, bukan kerana yang lain, atau bukan kerana mempunyai niat yang lain....

sudah lama tidak membuat entry baru di blog...
lama...sangat lama... kesibukan menghambat diri... [alasan~~] bilang saja malas... hahaha
tidak juga....
setiap kali on laptop... banyak perkara perlu di dahulukan....
bukan tidak mempunyai cerita menarik... tapi... terlalu banyak...[menarik..+ tidak menarik]

saya akan membuat cabaran menulis blog setiap hari pula lepas ni... hahaha
sungguh~~ selepas ini..pasti saya akan kekeringan cerita....

cabaran menulis blog setiap hari.... [untuk diri sendiri dan sesiapa yang berminat]
kalau ada yang berminat.....sila-silalah inform saya di sini....
lagi ramai...lagi menarik... hahahaha [perasan lagi..macam la ada yang mahu membaca entry mu cik atau....] [hahaha rindu akan panggilan ini...]

mode: saya sedang cuba buat-buat macam ada yang mahu membaca blog saya.... hahahaha

salam perjuangan... ^_*

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...